Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29520
Назва: Big data analysis & analytics in effective pedagogy
Автори: Krasniuk, Svitlana
Ключові слова: pedagogy
big data
analysis and analytics
Дата публікації: гру-2024
Видавництво: ProConferenceOrg in conjunction with Sergeieva & Co Lußstr
Бібліографічний опис: Krasniuk S. Big data analysis & analytics in effective pedagogy / S. Krasniuk // International scientific conference WORLD SCIENTIFIC AND TECHNICAL TRENDS '2024 December. SW-Ger conference proceedings Sergeieva&Co.- Karlsruhe, Germany. - 2024.- Р. 100-104.
Короткий огляд (реферат): Big data analytics has enormous potential to transform pedagogy. It enables learning to be more personalized, effective, and manageable. However, to successfully implement the technology, it is necessary to address issues of privacy, data quality, and training. The future of pedagogy is closely linked to big data, which will help to create an adaptive, innovative, and evidence-based education system that can meet the needs of students and society. Big data mining and analytics have enormous potential to transform pedagogy. They enable learning to be more personalized, informed, and effective. However, to successfully implement it, it is necessary to overcome challenges related to data quality, ethics, and infrastructure. In the future, data analytics will become an integral part of pedagogy, supporting innovation and creating opportunities to adapt educational processes to the needs of each student.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29520
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу (ФП)
Розташовується у зібраннях:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Title_Germany_24.pdf445,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
content_conf_Germany_24.pdf286,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Conf_Germany_100-104.pdf310,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.