Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29417
Назва: Віртуальна реальність у освіті: революція практичного навчання
Інші назви: VIRTUAL REALITY IN EDUCATION: A REVOLUTION IN PRACTICAL LEARNING
Автори: Петренко, Вікторія Юріївна
Ключові слова: віртуальна реальність
інновації
технології в освіті
педагогіка
STEM
інтерактивне навчання
Дата публікації: бер-2025
Бібліографічний опис: Петренко В. Ю. Віртуальна реальність у освіті: революція практичного навчання / В. Ю. Петренко // Суспільство та національні інтереси. - 2025. - № 2 (10). - С. 278-286.
Source: Суспільство та національні інтереси
Короткий огляд (реферат): Віртуальна реальність (VR) відкриває нові можливості для сучасної освіти, пропонуючи інтерактивний формат навчання, що сприяє ефективному засвоєнню знань. У цій статті детально аналізується впровадження VR у навчальний процес. Розглядаються успішні приклади інтеграції технології у школах, професійнотехнічних навчальних закладах та університетах. Особлива увага приділяється використанню VR у STEM-дисциплінах, мовній підготовці, медичній освіті, а також психологічній реабілітації учнів у кризових ситуаціях. Проаналізовано перспективи VR для вирішення проблем доступності освіти в умовах обмежених ресурсів. Крім того, розглянуто недоліки технології, серед яких висока вартість обладнання, технічні складнощі та етичні виклики. Запропоновані рекомендації спрямовані на забезпечення сталого розвитку VR в освіті. Сучасні освітні технології змінюють підходи до навчання, дозволяючи інтегрувати віртуальні лабораторії та інтерактивні симуляції у навчальний процес. Це сприяє більш ефективному засвоєнню складних тем у STEMдисциплінах, медичній освіті та гуманітарних науках. Застосування VR дозволяє не лише візуалізувати складні процеси, але й надає можливість навчання у безпечному середовищі. Наприклад, у медичних університетах студенти можуть відпрацьовувати навички проведення операцій, використовуючи віртуальні моделі. Це особливо важливо для спеціальностей, які вимагають практичного досвіду. У статті також обговорюються перспективи впровадження VR у кризових умовах, зокрема під час пандемій та військових конфліктів, коли фізичний доступ до навчальних закладів обмежений. Віртуальна реальність допомагає усувати бар'єри доступності та створювати нові можливості для інклюзивної освіти.
DOI: 10.52058/3041-1572-2025-2(10)-278-286
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29417
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу (ФП)
ISSN: 3041-1572
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра філології та перекладу (ФП)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.