Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29123
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorМихайлова, Рада Дмитрівна-
dc.contributor.authorСтрелюк, Олег Андрійович-
dc.date.accessioned2025-04-15T08:54:39Z-
dc.date.available2025-04-15T08:54:39Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationСтрелюк О. А. Розробка фірмового стилю комерційного закладу «Amelia Sweet» : кваліфікаційна робота здобувача вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 022 "Дизайн" / О. А. Стрелюк : науковий керівник Р. Д. Михайлова ; рецензент Є. П. Гула – Київ : КНУТД. 2024. – 62 с.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29123-
dc.description.abstractРобота присвячена створенню фірмового стилю для комерційного закладу «Amelia Sweet». Розробка елементів дизайну фірмового стилю полягає у вивченні сучасних трендів у графічному дизайні, створенні унікального корпоративного візуального образу, який запам'ятовується і сприяє збільшенню впізнаваності на ринку. У роботі аналізуються основні напрямки розробки дизайну фірмового стилю, які визначають сучасний візуальний стиль, включаючи різноманітні графічні стилізації візуального комерційного образу та їх втілення за допомогою сучасних цифрових технологій. Розглянуто також питання інтеграції дизайну фірмового стилю та інтерактивних елементів в індивідуальний унікальний візуальний образ закладу, що є специфічним засобом залучення аудиторії та підвищення її лояльності до взаємодії або співпраці в рамках сучасного спортивного комерційного закладу. На основі детального аналізу та прикладів, пропонуються конкретні рекомендації щодо розробки ефективних дизайнерських рішень, які відображають : особливості, ідею та характер бренду; елементи дизайну ‒ логотипи, колірну палітру, типографіку, різноманітны графічні елементи, спрямовані на підкреслення основних цінностей бренду, формування його головного стилістичного образу, впізнаваність, позитивне сприйняття споживачами та підвищення конкурентоспроможності на ринку.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectфірмовий стильuk
dc.subjectкорпоративний стильuk
dc.subjectлоготипuk
dc.subjectбрендуванняuk
dc.titleРозробка фірмового стилю для комерційного закладу «Amelia Sweet»uk
dc.title.alternativeDevelopment of the corporate identity of the commercial establishment "Amelia Sweet"uk
dc.typeДипломний проектuk
local.contributor.altauthorStrelyuk, Oleg Andriyovych-
local.subject.facultyФакультет дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра графічного дизайнуuk
local.subject.method1uk
local.diplom.groupБЗДг-20uk
local.diplom.okrБакалаврuk
local.diplom.speciality022 Дизайнuk
local.diplom.programГрафічний дизайнuk
local.contributor.altadvisorMykhaylova, Rada Dmitrievna-
Розташовується у зібраннях:Бакалаврський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Diploma022_ Strelyuk _ Mykhaylova.pdf1,3 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.