Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29071
Назва: Стартапи індустрії туризму та гостинностіяк основа стратегічного розвитку підприємства
Автори: Погуда, Наталія
Дата публікації: 26-лис-2024
Бібліографічний опис: Погуда Н.В. Стартапи індустрії туризму та гостинностіяк основа стратегічного розвитку підприємства / Н. В. Погуда // Маркетингові та організаційні механізми повоєнного розвитку галузі гостинності та туризму України: зб. тез доповідей II Міжнародної наук.-практ. конф. (26-27 листопада 2024 року, м. Харків). Частина 2. – Харків : Нац. техн. ун-т «Харків. політехн. ін-т», 2024. – С. 252-256.
Короткий огляд (реферат): У роботі розглянуто роль стартапів у сфері туризму та гостинності як основи стратегічного розвитку підприємств. Визначено, що стартапи сприяють впровадженню інноваційних рішень, які допомагають адаптуватися до глобальних викликів та підвищувати ефективність бізнес-моделей. Установлено важливість підтримки таких ініціатив з боку великих компаній, що сприяє їх зростанню і розвитку. Узагальнено, що стартапи в цій галузі не тільки змінюють традиційні підходи до ведення бізнесу, а й відкривають нові можливості для сталого розвитку індустрії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/29071
Faculty: Навчально-науковий інститут культури і креативних індустрій
Department: Кафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесу
Розташовується у зібраннях:Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Погуда_Тези_Стартапи індустрії гостинності.pdf997,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.