Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28655
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorБебко, Світлана Вікторівна-
dc.contributor.authorСокол, Анастасія Володимирівна-
dc.date.accessioned2025-02-24T13:51:06Z-
dc.date.available2025-02-24T13:51:06Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationСокол А. В. Удосконалення маркетингової комунікаційної політики підприємства : кваліфікаційна робота здобувача освіти другого (магістерського) рівня за спеціальністю 075 Маркетинг / А. В. Сокол ; наук. кер. С. В. Бебко. – Київ : КНУТД, 2024. – 99 с.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28655-
dc.description.abstractКваліфікаційна магістерська робота на тему «Удосконалення комунікаційної політики підприємства» присвячена дослідженню аспектів маркетингових комунікацій, їх ролі у діяльності підприємств та способів підвищення ефективності комунікаційної політики на сучасному ринку. У першому розділі роботи розглядаються теоретичні основи маркетингових комунікацій, включаючи їх значення, основні інструменти та підходи до управління ними. Другий розділ присвячений аналізу маркетингової комунікаційної політики конкретного підприємства – ТОВ «Сільпо-Фуд». У ньому наводиться загальна характеристика діяльності підприємства, оцінка його конкурентної позиції, а також досліджуються існуючі маркетингові комунікації. Третій розділ містить рекомендації щодо вдосконалення комунікаційної політики підприємства, пропонуючи перспективні напрями та конкретні кроки для реалізації змін, включаючи впровадження системи контролю за ефективністю комунікацій. Результати дослідження свідчать про важливість адаптації комунікаційних стратегій до потреб цільової аудиторії та швидко змінюваних умов ринку, що сприятиме підвищенню конкурентоспроможності підприємства. Робота може бути корисною для практиків у сфері маркетингу, управлінні та підприємництві, а також для наукових досліджень у галузі комунікацій.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectкомунікаційна політикаuk
dc.subjectудосконаленняuk
dc.subjectефективністьuk
dc.subjectстратегіїuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk
dc.titleУдосконалення маркетингової комунікаційної політики підприємстваuk
dc.title.alternativeImproving the communication policy of the enterpriseuk
dc.typeДипломний проектuk
local.contributor.altauthorSokol, Anastasiia Volodymyrivna-
local.subject.facultyФакультет управління та бізнес-дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.subject.method1uk
local.diplom.groupМгЗКМ-1-23uk
local.diplom.okrМагістрuk
local.diplom.speciality075 Маркетингuk
local.diplom.programКомунікаційний маркетингuk
local.contributor.altadvisorBebko, Svitlana Viktorivna-
Розташовується у зібраннях:Магістерський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Diplom_075_Sokol.pdf2,03 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.