Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28545
Назва: Аналіз фірмового стилю українських компаній-виробників органічного вина
Інші назви: Analysis of the corporate style of Ukrainian organic wine producers
Автори: Єжова, О. В.
Каплун, Катерина
Ключові слова: фірмовий стиль
графічний дизайн
органічне вино
бренд
продукція
споживач
corporate style
graphic design
organic wine
brand
production
consumer
Дата публікації: 2024
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Єжова О. В. Аналіз фірмового стилю українських компаній-виробників органічного вина / О. В. Єжова, К. Каплун // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 25 квітня 2024 року. – У 3-х т. – Т. 3. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 268-270.
Короткий огляд (реферат): У роботі проведено аналіз фірмового стилю українських компаній, що спеціалізуються на органічних винах. Досліджено використання різних складових фірмового стилю, їх вплив на сприйняття продукції споживачами та можливість створення унікального бренду.
The work conducted an analysis of the corporate style of Ukrainian companies specializing in organic wines. It examined the use of various components of corporate style, their impact on consumer perception of products, and the potential for creating a unique brand.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28545
Розташовується у зібраннях:Кафедра графічного дизайну (ГД)
Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD_2024_V3_P268-270.pdf741,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.