Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28446
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМихайлова, Рада-
dc.contributor.authorГрибук, Катерина-
dc.date.accessioned2024-12-18T20:57:12Z-
dc.date.available2024-12-18T20:57:12Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationМихайлова Р. Колір та шрифт як елементи графічної візуалізації бренда одягу / Р. Михайлова, К. Грибук // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів VІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 25 квітня 2024 року. – У 3-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 308-311.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/28446-
dc.description.abstractВ роботі розглянуто використання кольору та шрифтів у логотипах брендів одягу. Проаналізовано зразки логотипів широко відомих брендів одягу як квінтесенції стилю компанії, відображення погляду на дизайн, специфічне сприйняття гармонії форм. З’ясовано можливості кольору та шрифтової композиції як графічних засобів візуалізації бренда одягу у творчій практиці сучасних дизайнерів.uk
dc.description.abstractThe paper examines the use of color and fonts in the logos of clothing brands. On this basis, samples of logos of well-known clothing brands were analyzed as the quintessence of the company's style, a reflection of the design view, a specific perception of the harmony of forms. The possibilities of color and font composition as graphic means of visualizing a clothing brand in the creative practice of modern designers have been clarified.en
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectграфічний дизайнuk
dc.subjectзасоби візуалізаціїuk
dc.subjectшрифтова композиціяuk
dc.subjectколірне рішенняuk
dc.subjectрекламна політика брендаuk
dc.subjectgraphic designuk
dc.subjectvisualization toolsuk
dc.subjectfont compositionuk
dc.subjectcolor solutionuk
dc.subjectbrand advertising policyuk
dc.titleКолір та шрифт як елементи графічної візуалізації бренда одягуuk
dc.title.alternativeColor and font as elements of graphic visualization of a clothing branduk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorMykhailova, R.-
local.contributor.altauthorHrybuk, K.-
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2024-04-25-
local.conference.nameАктуальні проблеми сучасного дизайну-
local.conference.sectionГрафічний дизайн: сучасні трендиuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра дизайну інтер'єру і меблів (ДІМ)
Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD_2024_V2_P308-311.pdf675 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.