Кафедра смарт-економіки (СЕ) : [1426] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Logo
Попередні назви:
  • Кафедра бізнес-економіки (БЕ) (наказ № 70 від 14 травня 2018 року)
  • Кафедра бізнес-економіки та туризму (БЕТ)
  • Кафедра економіки та сфери обслуговування (ЕСО) (наказ № 338 від 3 листопада 2021 року)

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 881 до 900 з 1426
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Вплив туризму на розвиток людського капіталуБудякова, О. Ю.; Керекеза, Б. І.
2019Розвиток туристичного бізнесу в умовах цифрової економікиБудякова, О. Ю.; Бардін, А. В.
2019Особливості сучасного туристичного бізнесуБудякова, О. Ю.; Андрійчук, Т. О.
2019Проблеми та перспективи розвитку зеленого туризму в УкраїніБудякова, О. Ю.; Пушкар, К. С.
2019Рекомендації щодо покращення діяльності турагентаБудякова, О. Ю.; Мовчан, Ю. В.
2019Особливості розвитку туризму в УкраїніБудякова, О. Ю.; Тимошенко, Ю. В.
2019Міжнародна діяльність туристичного підприємстваБудякова, О. Ю.; Лесюта, Н. Ю.
2019Сутність компетенцій керівниківБудякова, О. Ю.; Клименко, Р. С.
2019Коучинг як інструмент розвитку людського капіталуБудякова, О. Ю.; Ровнягін, О. В.
2019Форми системи управління підприємствБудякова, О. Ю.; Лошевич, М. Ю.
2019Введення нових механізмів пільгового кредитування та системи оподаткування для малого бізнесуБудякова, О. Ю.; Кісільов, В. П.
2019SWOT-аналіз як інструмент стратегічного управління персоналомБудякова, О. Ю.; Коваленко, Ж. С.
2019Сучасні стратегії управління персоналом підприємствБудякова, О. Ю.; Павлюк, К. М.
2019Проблема інтеграції інформаційних систем в управлінні підприємствами в УкраїніЛіщук, В. В.; Потапенко, А. В.
2019Бенчмаркінг як ефективний інструмент досягнення конкурентних переваг підприємстваВоронкова, Т. Є.; Олешко, А. Ю.
2019Маркетинг як метод управління ефективністю підприємстваВоронкова, Т. Є.; Танцюра (Ємець), А. В.
2019Аутсорсинг непрофільних видів діяльності підприємстваВоронкова, Т. Є.; Горбачов, Я. І.
2019Факторинг як засіб фінансування суб’єктів господарюванняВоронкова, Т. Є.; Горбач, С. В.
2019Франчайзинг як ефективна модель ведення бізнесуВоронкова, Т. Є.; Шеремет, О. В.
2019Сутність та перспективи фандрайзингуВоронкова, Т. Є.; Голубчук, Ю. М.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 881 до 900 з 1426