Кафедра смарт-економіки (СЕ) : [1426] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Logo
Попередні назви:
  • Кафедра бізнес-економіки (БЕ) (наказ № 70 від 14 травня 2018 року)
  • Кафедра бізнес-економіки та туризму (БЕТ)
  • Кафедра економіки та сфери обслуговування (ЕСО) (наказ № 338 від 3 листопада 2021 року)

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1021 до 1040 з 1426
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Залучення інноваційних маркетингових інструментів промисловим підприємством для реалізації соціальних ініціативФокіна-Мезенцева, К. В.; Лошевич, М. Ю.
2019Теорія поколінь та її вплив на рекламу сучасних компанійФокіна-Мезенцева, К. В.; Давиденко, Н. В.
2019Ефективність закупівельної логістики на підприємстві при реалізації імпортних постачань: вітчизняний і світовий досвідФокіна-Мезенцева, К. В.; Алєєв, В. О.
2019Застосування бенчмаркетинга в логістиціФокіна-Мезенцева, К. В.; Акрамов, Д.
2019Проблеми розвитку туризму в УкраїніМельник, А. О.; Тукін, Н. В.
2019Аналіз прибутковості підприємств та шляхи її підвищенняМельник, А. О.; Петренко, Н. В.
2019Дослідження прибутковості підприємства в умовах конкурентного середовищаМельник, А. О.; Петренко, Л. В.
2019Особливості застосування суспільно-географічної методології до вивчення регіональних туристичних ринківМельник, А. О.; Олексієнко, О. О.
2019Поняття компетентності та компетенції в освітіБудякова, О. Ю.; Селюк, І. І.
2019Формування компетенцій в епоху цифрового маркетингуБудякова, О. Ю.; Ровнягін, О. В.
2019Перспективи розвитку міжнародного маркетингуБудякова, О. Ю.; Пушкар, К. С.
2019Роль компетенцій в стратегічному управлінні персоналомБудякова, О. Ю.; Павлюк, К. М.
2019Сучасні маркетингові стратегії управлінняБудякова, О. Ю.; Мовчан, Ю. В.
2019Ключові компетенції маркетингового управлінняБудякова, О. Ю.; Лесюта, Н. Ю.
2019Комплекс маркетинг персоналуБудякова, О. Ю.; Куріленко, А. О.
2019Проблеми впровадження маркетингового менеджментуБудякова, О. Ю.; Дєєва, Л. К.
2019Специфіка маркетингу в сфері надання туристичних послугКостинець, В. В.; Тимошенко, Ю. В.
2019International regulatory experience business activityDenysenko, Mykola; Melnyk, Alona; Shatskaya, Zorina; Budiakova, Olena
2018Сутність дефініції поняття "підприємницька структура" та підходи до її трактуванняШацька, Зорина Ярославівна
бер-2019Dual nature of industrial enterprise cost management systemRadionova, Nataliia; Skrypnyk, M. I.; Voronkova, Tayisiya
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1021 до 1040 з 1426