Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях : [174] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

У збірнику представлені матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених та студентів "Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях".

Платформи:
  1. Розвиток інноваційного підприємництва та стартап-ініціатив у повоєнному відновленні України
  2. Тренди розвитку маркетингових технологій в умовах діджиталізації
  3. Імплементація смарт-економіки в сучасні національні господарські системи
  4. Публічне та корпоративне управління у повоєнному відновленні України
  5. Проблеми та перспективи розвитку фінансово-кредитної системи України в умовах посилення вимог до фінансової безпеки

За точність викладення матеріалу та достовірність використаних фактів відповідальність несуть автори.

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 101 до 120 з 174
Дата випускуНазваАвтор(и)
2024Економічна ефективність цифрової валюти центрального банкуОлешко, А. А.; Закарлюка, М. С.
2024Розвиток цифрових бізнес-моделейОльшанська, О. В.; Бондаренко, Б. С.
2024Маркетингова стратегія ТОВ "Нова пошта"Бебко, С. В.; Сіренко, В. Ю.
2024Маркетинговий аналіз ринку солодощів УкраїниШіковець, К. О.; Савоченко, М. О.
2024Просування та розвиток брендів у соціальних мережахГородецький, Ю. Д.
2024Особливості маркетингової стратегії державних органів управлінняКвіта, Г. М.; Ярош, А. О.
2024Виклики та перспективи цифрової трансформації в маркетингуКвіта, Г. М.; Щербань, А. М.
2024Концепції та проблеми екологічного маркетингуШіковець, К. О.; Матренок, Н. Р.
2024Маркетинговий інструментарій дослідження туристичного ринку УкраїниБебко, С. В.; Овсієнко, А. С.
2024Статистичний аналіз хлібобулочних виробівШіковець, К. О.; Кошова, О. О.
2024Актуальні тренди розвитку маркетингу торгівельних підприємствШіковець, К. О.; Тікан, Т. В.
2024Тренди розвитку маркетингових технологій у підприємництві в умовах діджиталізацііАхбаш, А. С.
2024Маркетинг у сфері відеоігорКвіта, Г. М.; Барановський, Д. С.
2024Причини глобалізації світової економікиКузьменко, О. М.; Баба, С. М.
2024Інтерактивний контент як елемент успішного маркетингу в епоху діджиталізаціїГоловань, Д. М.; Комлєв, А. М.
2024Роль цифрового маркетингу у формуванні іміджу суб’єкту ресторанного бізнесуФірсова, С. Г.; Білорус, М. О.
2024Тренди розвитку маркетингових технологій в умовах диджиталізаціїБурка, Б. О.
2024Адаптація маркетингу в умовах війниКовальчук, О.; Павліш, Т.; Раделицька, І.
2024Вплив рекламних та маркетингових стратегій на розвиток культурно-пізнавального туризмуСеменюк, Л. Л.; Гордієнко, А. В.
2024Роль діджиталізації туристичного бізнесу в умовах воєнного стану в УкраїніГородянська, Лариса Володимирівна; Лапшина, Т. В.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 101 до 120 з 174