Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2672
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Косенко, Д. Ю. | - |
dc.date.accessioned | 2016-10-31T10:47:15Z | - |
dc.date.available | 2016-10-31T10:47:15Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Косенко Д. Ю. Предметно-просторове середовище Вальдорфської школи: практика та принципи формування // Д. Ю. Косенко // Вальдорфська педагогіка в контексті сучасних освітніх викликів. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції 21 жовтня 2014 року, Київ. За заг. ред. В.Б. Халамендик / Мін-во освіти і науки України, НПУ ім. М.П. Драгоманова, ІАО, АВІУ. – Запоріжжя: Дике Поле, 2015. – C. 100-114. | uk |
dc.identifier.uri | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2672 | - |
dc.description.abstract | Статтю присвячено виявленню характерних особливостей предметно-просторової складової освітнього середовища Вальдорфських шкіл. Автор приходить до висновку, що предметно-просторова складова освітнього середовища Вальдорфської школи є цілісним комплексним феноменом, яком притаманні такі риси: доцільність та правдивість елементів середовища, "духовна прозорість" предметного оточення, емоційна виразність шкільного середовища, стимулювання індивідуально-творчого підходу та активна діяльність педагогічного колективу. | uk |
dc.description.abstract | The article is devoted to the formation of the characteristic features of a Waldorf School educational environment object-space component. The author comes to conclusion that such features as feasibility and veracity of the environment elements, «spiritual transparency» of objective environment, emotional expressiveness of school environment, stimulating the individual creativity and the teachers activity determine the Waldorf school educational environment object-space component that is in itself an integrated phenomenon. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Дике Поле | uk |
dc.subject | дизайн середовища | uk |
dc.subject | Вальдорфська педагогіка | uk |
dc.subject | learning environment | uk |
dc.subject | environmental design | uk |
dc.subject | Waldorf pedagogics | uk |
dc.subject | освітнє середовище | uk |
dc.title | Предметно-просторове середовище Вальдорфської школи: практика та принципи формування | uk |
dc.title.alternative | Waldorf School Subject-Spatial environment: practices and principles | uk |
dc.type | Article | uk |
local.contributor.altauthor | Косенко, Данило Юрійович | - |
local.contributor.altauthor | Kosenko, Danylo | - |
local.subject.section | Мистецтвознавство, дизайн і ергономіка | uk |
local.subject.faculty | Факультет дизайну | uk |
local.subject.department | Кафедра дизайну інтер'єру і меблів | uk |
local.conference.location | Київ | uk |
local.conference.date | 2014-10-21 | - |
local.conference.name | Вальдорфська педагогіка в контексті сучасних освітніх викликів | uk |
local.subject.method | 1 | uk |
Розташовується у зібраннях: | Матеріали наукових конференцій та семінарів Кафедра дизайну інтер'єру і меблів (ДІМ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
20161031_Kosenko_P100-114.pdf | 273,32 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | |
20161031_Kosenko_2015.pdf | Титульна сторінка + зміст | 175,27 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.