Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2509
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorDudorova, L. Yu.en
dc.date.accessioned2016-10-12T13:39:05Z-
dc.date.available2016-10-12T13:39:05Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationDudorova L. Yu. Competence-based education for future tourism professionals = Компетентнісний підхід у туристичній освіті майбутніх фахівців [Текст] / L. Yu. Dudorova // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Економічні науки. Серія "Економічні науки". – 2016. – № 4 (101). – C. 35-40.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2509-
dc.description.abstractУ статті розкрито методологічні вимоги компетентнісного підходу в підготовці майбутніх фахівців туристичної галузі. Дослідження проводилося на основі вивчення літературних джерел, аналізу і синтезу отриманої інформації з використанням методу педагогічного проектування. Визначено універсальну структуру професійної компетентності майбутніх фахівців туристичної індустрії, що складається з таких компонентів: ціннісно-мотиваційного; когнітивного; праксеологічного; індивідуально-психологічного; суб'єктного. Оцінка цих компонентів дозволить визначити комплексний рівень сформованості компетентності майбутнього фахівця туристичного бізнесу.uk
dc.description.abstractВ статье раскрыты методологические требования компетентностного подхода в подготовке будущих специалистов туристической сферы. Исследование проводилось на основе изучения литературных источников, анализа и синтеза полученной информации с использованием метода педагогического проектирования. Определена универсальная структура профессиональной компетентности будущих специалистов туристической индустрии, состоящая из следующих компонентов: ценностно-мотивационного; когнитивного; праксеологического; индивидуально-психологического; субъектного. Оценка этих компонентов позволит определить комплексный уровень сформированности компетентности будущего специалиста туристического бизнеса.ru
dc.description.abstractThe article reveals the methodological framework of the competence-based approach in education and training of future tourism professionals. The study is based on literature survey, analysis and synthesis of the information obtained using the method of pedagogical design patterns. A universal structure of professional competence of future professionals in the tourism industry has been suggested, which consists of the following components: value-motivational, cognitive, praxiological, psychological and subjective. The evaluation of these components allows to define the integrated level of competence formation among future professionals in the tourism sector.en
dc.languageen-
dc.subjectcompetence-based approachen
dc.subjectrequirementsen
dc.subjecttourism educationen
dc.subjectfuture professionalsen
dc.subjectкомпетентностный подходru
dc.subjectтребованияru
dc.subjectтуристическое образованиеru
dc.subjectбудущие специалистыru
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk
dc.subjectвимогиuk
dc.subjectтуристична освітаuk
dc.subjectмайбутні фахівціuk
dc.titleCompetence-based education for future tourism professionalsen
dc.typeArticle-
local.contributor.altauthorДудорова, Л. Ю.ru
local.contributor.altauthorДудорова, Л. Ю.uk
local.subject.sectionМодернізація освітиuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайну. Економічні наукиuk
local.source.number№ 4 (101)uk
local.source.seriesСерія "Економічні науки"uk
local.subject.facultyФакультет культурних і креативних індустрійuk
local.subject.departmentКафедра фізичного виховання та здоров'яuk
local.subject.method0-
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра фізичного виховання та здоров'я (ФВЗ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V101_P035-040.pdf331,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.