Наукові розробки молоді на сучасному етапі : [1099] Collection home page

Містить тези доповідей
Секції
1. Нові наукомісткі технології виробництва матеріалів, виробів широкого вжитку та спеціального призначення
2. Мехатроніка, комп’ютерні системи, метрологія та інноваційні технології в машинобудуванні
3. Ресурсозбереження та охорона навколишнього середовища
4. Економічні та соціально-політичні проблеми активізації інноваційної діяльності підприємств України
5. Міжнародні та національні стандарти в сфері технологій та дизайну

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 721 to 740 of 1099
Issue DateTitleAuthor(s)
2016Дослідження ролі застосування альтернативного волосся в історії розвитку світового перукарського мистецтва та на сучасному етапіКияшко, М. С.; Пашковська, Т. А.
2016Дослідження засобів трансформації та синтезу художньо-композиційних елементів українського традиційного вбрання в сучасній індустрії модиПаламар, К. І.; Чупріна, Н. В.
2016Адаптація засобів художньої виразності мистецтва «поп-арт» до сучасних тенденцій прояву модної поведінки молодіРабошук, К. В.; Чупріна, Н. В.
2016Трансформація художньо-композиційних засобів еклектики при формуванні актуального модного образу в індустрії модиҐудзь, А. С.; Чупріна, Н. В.
2016Дослідження структури орнаменту та костюму епохи модернГнатковська, Т. І.; Ніколаєва, Т. В.
2016Дослідження принципів формоутворення та декорування костюма періоду бароко в проектуванні сучасних колекцій одягуВойтович, Д. Г.; Ніколаєва, Т. В.
2016Оцінка та прогнозування конкурентних позицій окремих компанійЖуковін, А. І.; Євсейцева, О. С.
2016Формування і вибір цільових сегментів підприємстваКухар, О. С.; Євсейцева, О. С.
2016Маркетингова стратегічна сегментаціяСобцева, Г. М.; Євсейцева, О. С.
2016Стратегія маркетингу та стратегічний план маркетингуМітяєв, С.; Євсейцева, О. С.
2016Роль стратегічного маркетингу в маркетинговому управлінніХоменко, О.; Євсейцева, О. С.
2016Сутність агресивної реклами в маркетингуЯренко, Г. О.; Хоменко, О. І.
2016Сучасний стан та перспективи ринку напоїв в УкраїніКолтко, Ю. Ю.; Хоменко, О. І.
2016Товарні інновації промислових підприємствМороз, І. О.; Хоменко, О. І.
2016Інтернет-маркетинг як сучасна інноваційна технологіяДухніч, С. Є.; Хоменко, О. І.
2016Організація маркетингових досліджень у мережі ІнтернетГоловань, Х. В.; Хоменко, О. І.
2016Дослідження специфіки розвитку бренду українських підприємствОркуша, Ю. В.; Яренко, А. В.
2016Особливості просування споживчих товарів в інтернетіДемиденко, Д.; Хоменко, О. І.
2016Управління ризиками в логістичній системіПечерських, Л. К.
2016Стисла характеристика Marketing-mix та його еволюціяЯренко, А. В.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 721 to 740 of 1099
XV Всеукраїнська наукова конференція молодих учених та студентів (м. Київ, 28-29 квітня 2016 року)