Магістерський рівень : [647] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 241 до 260 з 647
Дата випускуНазваАвтор(и)
гру-2023Розвиток інтеграційних процесів у міжнародному бізнесіОльшанська, О. В.; Вдовін, Вікторія Олександрівна
гру-2023Креативний менеджмент підприємства готельно-ресторанного бізнесуМоргулець, О. Б.; Костіна, Наталія
гру-2023Крос-культурні особливості реалізації проєктів на підприємствах готельно-ресторанного бізнесуМоргулець, О. Б.; Нишенко, О. В.
2023Розробка колекції жіночого одягу з використанням засобів автоматизованого проектуванняЗубкова, Л. І.; Ігнатенко, Ірина Валеріївна
2022Розвиток системи фінансової безпеки суб’єктів підприємництва в агропромисловій галузіТарасенко, І. О.; Сорока, М. А.
2022Розробка складу та технології комбінованого лікарського засобу у формі назального спреюСалій, О. О.; Мелеш, Крістіна Юріївна
2022Motion-дизайн в Інтернет-рекламіХиневич, Р. В.; Вороницька, Галина Василівна
2022Удосконалення маркетингової політики підприємстваШіковець, К. О.; Манухіна, Юлія Ігорівна
2022Формування маркетингової стратегії некомерційних організацій (на прикладі Благодійного фонду "Пацієнти України")Шіковець, К. О.; Кондратюк, Ольга Олександрівна
гру-2022Особливості дизайну арт-просторів з урахуванням використання існуючих будівельАбизов, В. А.; Чверкалюк, Катерина
20-лис-2022Багатокористувацька економічна покрокова онлайн стратегіяКолиско, О. З.; Горілий, Владислав Олександрович
17-лис-2022Математичне та програмне забезпечення для автоматизованого проектування жіночих блузокЧупринка, В. І.; Поліщук, К. В.
2022Проєктування колекції сучасного одягу на основі синтезу художніх ознак культури країн Східної Азії та сучасних технологійПашкевич, К. Л.; Антонова, А. А.
2022Вдосконалення маркетингової стратегії функціонування підприємстваКвіта, Г. М.; Борисенко, Анастасія Сергіівна
2022Формування маркетингової стратегії підприємства в цифровому середовищіПономаренко, Ігор Віталійович; Литовченко, Анна Геннадіївна
2022Розробка алгоритмічних та програмних компонентів системи керування оновленням програмних засобів підприємстваЯхно, В. М.; Свида, Олександр Олександрович
2022Програмний засіб для укладки об’єктів у тривимірному просторіЯхно, В. М.; Олійник, Денис Тімурович
2022Організаційні та методичні засади обліку, аналізу і аудиту витрат підприємстваМатюха, Микола Миколайович; Жилінська, Любов Анатоліївна
2022Методичні та організаційні засади обліку, аналізу і аудиту грошових коштів на підприємствіМатюха, Микола Миколайович; Шута, Т. П.
2023Розробка колекції виробів індустрії моди з урахуванням прогнозування модних трендівГараніна, О. О.; Зіркевич, Вікторія Ігорівна
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 241 до 260 з 647