Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ) : [1339] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Logo
Кафедра підпорядкована ФЕБ (наказ № 168 від 23 вересня 2020 року)

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 941 до 960 з 1339
Дата випускуНазваАвтор(и)
2014Вплив якості освіти на рівень кваліфікації економістів у сучасних умовахЯнковець, Т. М.
2015Глобальний індекс інноваційЯнковець, Т. М.
2014Проблеми підвищення ефективності використання трудового потенціалу вітчизняних промислових підприємств та шляхи їх подоланняНазаренко, М. Р.; Янковець, Т. М.
січ-2012Механізм розвитку інноваційного потенціалу підприємстваДенисенко, М. П.; Янковець, Т. М.
2014Формування та розвиток трудового потенціалу підприємстваЯнковець, Т. М.; Йожикова, М. М.
2011Ризики прийняття інноваційних рішеньЯнковець, Т. М.
2005Вибір методу ціноутворення для підприємств легкої промисловостіЯнковець, Т. М.
2012Управління сталим розвитком промислового підприємстваЯнковець, Т. М.
2009Розвиток національної інноваційної системи на шляху виходу з кризиДенисенко, М. П.; Янковець, Т. М.
2010Фактори впливу на реалізацію інноваційного потенціалу підприємстваЯнковець, Т. М.
2013Сучасні системи управління інноваційним підприємствомЯнковець, Т. М.; Палічев, Р. С.
2013Аналіз результатів попередньої діяльності підприємства для складання бізнес-плану інноваційного проектуЯнковець, Т. М.
2015Розвиток потенціалу економіки УкраїниЯнковець, Т. М.
2014Фінансова криза як об'єкт стратегічного управлінняЯнковець, Т. М.
2016Інноваційний напрям розвитку підприємств легкої промисловості з виробництва одягуЯнковець, Т. М.
2009Обґрунтування взаємозв'язку стратегічного управління підприємством й інноваційного його розвиткуЯнковець, Т. М.
жов-2009Економічні передумови інноваційного розвитку підприємств легкої промисловостіЯнковець, Т. М.
2016Ребрендинг торгової марки, причини та ціліІщук, Б. О.; Мурована, Л. В.
2016Особливості створення позитивного іміджу компаніїУкраїнець, М. Д.; Мурована, Л. В.
2016Методи маркетингових досліджень в УкраїніГончаренко, А. О.; Мурована, Л. В.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 941 до 960 з 1339