Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ) : [1339] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Logo
Кафедра підпорядкована ФЕБ (наказ № 168 від 23 вересня 2020 року)

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 861 до 880 з 1339
Дата випускуНазваАвтор(и)
2015Ринок хутрової сировини в Україні та світіГрищенко, І. М.; Данилкович, А. Г.; Мокроусова, О. Р.
2016Напрями стимулювання інноваційної активності АПК в умовах формування кластера з урахуванням ефекту дифузіїЩербак, В. Г.; Готра, В. В.
2016Результативність вступної кампанії як один з інструментів оцінювання ефективності діяльності ВНЗГрищенко, І. М.; Гаркавенко, С. С.; Власюк, Т. М.
2016Розвиток інноваційно-інвестиційної політики сільських регіонівГанущак-Єфіменко, Л. М.; Щербак, В. Г.
2010Вплив проведення виставок та ярмарків на розвиток діяльності підприємств легкої промисловостіОвчарек, В. Є.; Крахмальова, Н. А.
2010Маркетингові підходи до формування асортименту товарів легкої промисловостіМурована, Л. В.
2010Управління економічною стійкістю підприємницьких структур на основі ризик-менеджментуМоргулець, О. Б.; Хлістунова, Н. В.; Нишпал, С. О.
2010Оцінка потенціалу промислового підприємства графоаналітичним методомДибленко, В. І.; Шевченко, О. О.; Шпичак, О. Г.
2010Розробка номенклатури показників якості одягу для захисту від рентгенівського випромінюванняСтрихарчук, С. П.; Кожушко, Р. Ю.; Колосніченко, М. В.
2016Фактори результативності бізнес-процесів підприємстваЗайченко, М. В.; Хмелевська, Л. П.
2016Тінізація економіки в УкраїніПідлужна, Ю. С.; Щербак, В. Г.
2016Маркетингові стратегії управління малими готелямиШевчук, Ю.; Крахмальова, Н. А.
2016Розвиток проектної командиВоропай, Г.; Крахмальова, Н. А.
2016Формування інформаційного «клімату» як основа інноваційної діяльності підприємствБілоус, В. М.; Ганущак-Єфіменко, Л. М.
2016Використання інноваційних стратегій як основи управління поведінкою підприємства на ринку побутових послугРомащенко, М. О.; Ніфатова, О. М.
2016Роль маркетингу в рекреаційній сферіГайдай, М.; Шкода, М. С.
2016Теоретичні аспекти формування конкурентоспроможності підприємстваШульга, А. О.; Ганущак-Єфіменко, Л. М.
2016Теоретичні аспекти управління персоналом підприємстваЗобкова, А. С.; Гончаренко, І. М.
2016Система ефективного управління розвитком інноваційного потенціалуДжуринська, О. В.; Ганущак-Єфіменко, Л. М.
2016Женское предпринимательство: социально-экономические мотивации и факторыТораева, Д.; Шкода, М. С.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 861 до 880 з 1339