Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ) : [1339] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Logo
Кафедра підпорядкована ФЕБ (наказ № 168 від 23 вересня 2020 року)

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 681 до 700 з 1339
Дата випускуНазваАвтор(и)
2018Фінансова стратегія у системі управління фінансами підприємстваЛі, Цзівей; Мягких, І. М.
2018Особливості та принципи формування інноваційної політики підприємстваДорученко, О. С.; Мягких, І. М.
2018Активізація підприємницької діяльності підприємств сфери послугДонченко, С. С.; Щербак, В. Г.
2018Marketing development of recreational and tourist potential of the regionGulina, O.; Shcherbak, V.
2018Біткоіни, як криптовалюти змінюють світ фінансівВасильченко, А. Д.; Мягких, І. М.
2018Ефективне застосування соціального медіа-маркетингу в умовах нової економікиНіфатова, О. М.; Цикал, А. П.
2018Процесно-орієнтоване формування і реалізація системи регламентації праці управлінського персоналуЛахно, А. І.; Щербак, В. Г.
2018Управління персоналом для забезпечення ефективного функціонування підприємстваКосюченко, І. О.; Щербак, В. Г.
2018Мотивація персоналу в сучасних умовах підприємництва в УкраїніКоваленко, М. Ю.; Щербак, В. Г.
2018Оптимізація структури капіталу шляхом формування стратегії забезпечення фінансової стійкостіІльїна, А. О.; Шкода, М. С.
2018Використання інноваційних методів в управлінні персоналом організаціїДенисюк, Е. О.; Шкода, М. С.
2018Удосконалення системи матеріального стимулювання працівників-підприємцівГончаренко, І. М.; Шульга, Я. В.
2018Внедрение инновационных технологий на предприятииАрефьев, С. О.; Чжан, Сюанье
2018Маркетингові аспекти дослідження якості послуг, що впливають на конкурентоспроможність в сфері ресторанного бізнесуШкода, М. С.; Яковенко, А. О.
2018Improvement of personnel management systems in transnational corporations under globalization conditionsHoque, MD Riyadul; Shcherbak, V.
2018Розвиток конкурентних переваг організації парфюмерно-косметичного ринку з використанням інтернет-технологійОднолеток, М. І.; Щербак, В. Г.
2018Франчайзингова форма використання бренда з позицій маркетингу інноваційНіфатова, О. М.; Степаненко, М. В.
2018Маркетинг інноваційної діяльності національних підприємствНіфатова, О. М.; Поповська, М. І.
2018Внедрение бренд-менеджмента в управлении деятельности предприятияЛинь, Шань; Мягких, И. Н.
2018Аналіз моделей бенчмаркінгуЛизогуб, І. І.; Ніфатова, О. М.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 681 до 700 з 1339