Перегляд зібрання за групою - Автори Скляренко, Наталія

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 15 із 15
Дата випускуНазваАвтор(и)
2022Вода у структурі динамічних візуальних комунікацій: проєктні можливостіСкляренко, Наталія; Колосніченко, Марина
2023Візуально-комунікативні практики Google Doodles: композиційні трансформаціїСкляренко, Наталія; Новосад, Тетяна; Колосніченко, Марина
2024Дизайн терапевтичних коміксів: функціональні особливості та засоби візуалізаціїСкляренко, Наталія; Книш, Анастасія; Ласточкіна, Софія
2021Екологічний підхід у проєктуванні кінотеатрівБухаріна, Іванна; Скляренко, Наталія
2022Кодована інформація як інноваційний засіб у дизайні рекламиВоробчук, М. С.; Пашкевич, Калина; Яковлєв, Микола; Скляренко, Наталія
2024Концепція сталого розвитку у дизайні сучасної їстівної тари та упаковки для кав'яреньСкляренко, Наталія; Васильченко, Вероніка
2020Моделі часу у проєктуванні дизайн-системСкляренко, Наталія
2023Проєктні напрями інтеграції звуку у дизайн візуальних комунікаційСкляренко, Наталія; Колосніченко, Марина; Романюк, Ольга
2022Сенсорні візуальні комунікації: способи візуалізації взаємодійБухаріна, Іванна; Скляренко, Наталія
2022Сторітелінг у дизайні візуальних комунікацій: методи побудови динамічного сюжетуСкляренко, Наталія; Романюк, Ольга; Колосніченко, Марина
2021Структурне формоутворення кодованої інформації у дизайні візуальних комунікаційВоробчук, М. С.; Скляренко, Наталія
2024Сучасні тенденції у дизайні української книжкової ілюстраціїСкляренко, Наталія; Пекна, Маргарита
2021Транспортна реклама як форма динамічної візуальної комунікації: рівні проєктуванняСкляренко, Наталія; Колосніченко, Марина
2024Трансформації візуальної мови українського книжкового дизайну у період воєнних подійСкляренко, Наталія; Недотопа, Катерина
2023Цифрова мода як засіб візуалізації взаємодійСкляренко, Наталія; Ременєва, Т. В.; Колосніченко, Марина