Перегляд зібрання за групою - Теми trademark

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 8 із 8
Дата випускуНазваАвтор(и)
2010Аналіз ефективності управління торговими марками за допомогою показників рівня розвитку та сили домінування (на прикладі підприємств легкої промисловості)Щербак, В. Г.; Бихова, О. М.
2018Відображення інформації про бренд у звітності суб'єкта підприємництваХаустова, Є. Б.; Бунда, О. М.; Зінченко, О. В.
2022Дослідждення ролі логотипу в розробці дизайну брендуГальчинська, Ольга; Кужильська, Ангеліна; Басанець, Олександра; Ермак, Інга; Ю, Сіньлі
2023Знак і символ у візуальній ідентифікації брендуКолісник, О. В.; Оганесян, С. В.
2011Концептуальний підхід до управління торговельними марками на основі теорії життєвого циклуГанущак-Єфіменко, Л. М.
2022Особливості створення фірмового стилю банківЛіщинська, М. В.
2021Удосконалення фірмового стилю як основний спосіб підвищення упізнаваності брендуБойко, Я. В.; Костинець, В. В.
2022Фірмовий стиль як основа бренду спортивної командиЄжова, О. В.; Парасіч, Анна; Семчук, Анастасія