Перегляд зібрання за групою - Теми trade

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 12 із 12
Дата випускуНазваАвтор(и)
вер-2022Basic strategic directions for the entry of the enterprise into foreign marketsPuzyrova, Polina; Khmelevskiy, N. O.; Herasymchuk, M. D.
кві-2023Main aspects of international relationsAkhbash, Anastasia; Kugai, Kseniia
2016State promotion of rational consumption the economic conditions of UkraineGrona, A.
2023Вплив ринкової інфраструктури на підприємницьку діяльність в Україні в умовах війниБойчик, В. Є.
2019Диверсифікація діяльності для розвитку кластерного підприємстваКрахмальова, Н. А.; Ревенко, А. С.; Крахмальова, Т. А.
2023Економічний потенціал міжнародних компаній на ринку УкраїниПузирьова, П. В.; Яновський, Ілля Ігорович
2018Застосування методу Едварда де Боно в бізнес-аналізі сучасного підприємстваКвіта, Г. М.; Шіковець, К. О.; Головач, М. С.
2016Особливості здійснення вітчизняними підприємствами торговельно-посередницької діяльностіМельник, А. О.; Поповіченко, А. С.
2018Підвищення ефективності рекламної компанії підприємств роздрібної торгівліДудко, П. М.; Кривонос, Є. О.
2017Розвиток механізму управління конкурентоспроможністю організацій роздрібної торгівліКрахмальова, Н. А.; Воронцова, М. М.
2018Створення нового продуктуДорученко, О. С.; Щербак, В. Г.
2024Трейд маркетинг в каналах розподілуСтадніченко, В. В.