Skip navigation
Головна сторінка
Перегляд
Фонди та зібрання
Перегляд матеріалів за:
Дати випуску
Автори
Заголовки
Теми
Довідка
Мова
English
українська
Вхід:
Мій архів матеріалів
Оновлення на e-mail
Обліковий запис
DSpace
JSPUI
DSpace зберігає і дозволяє легкий і відкритий доступ до всіх видів цифрового контенту, включаючи текст, зображення, анімовані зображення, MPEG і набори даних
Дізнатися більше
Електронний архів КНУТД
Перегляд зібрання за групою - Теми strategy
Перейти до:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
А
Б
В
Г
Д
Е
Є
Ж
З
И
І
Ї
Й
К
Л
М
Н
О
П
Р
С
Т
У
Ф
Х
Ц
Ч
Ш
Щ
Э
Ю
Я
або ж введіть декілька перших літер:
Сортування:
по заголовку
за датою випуску
за датою збереження
Впорядкування:
за зростанням
за спаданням
Вивести на сторінку:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Автори:
Усі
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результати 1 до 20 із 136
далі >
Дата випуску
Назва
Автор(и)
2020
Application of competitive marketing strategies in brand management
Liang, Rui
;
Prokopenko, K.
;
Vovchok, S.
вер-2022
Basic strategic directions for the entry of the enterprise into foreign markets
Puzyrova, Polina
;
Khmelevskiy, N. O.
;
Herasymchuk, M. D.
сер-2024
Conditions for successful interpretation
Boiko, Yana
2022
Current state and prospects of event management development in Ukraine
Denysenko, Mykola
;
Mamontova, Nataliya
;
Verkhohliad, Yaroslav
2020
Development of business corporate strategies
Grytsun, V.
;
Shcherbak, V.
2013
Development of resource saving strategy in economic activity of agricultural enterprises
Gerasymchuk, N.
31-жов-2023
Diagnostics of the strategic management of the financial and economic development of the enterprise
Zham, Olena
;
Rudyka, Victor
;
Voronko-Nevidnycha, Tetiana
;
Bebko, S.
;
Shikovets, Catherine
;
Kvita, Halyna
гру-2020
Digital marketing tools in the communication policy
Laguta, K. O.
;
Bilovodska, Olena
2020
Implementation of marketing and legal tools in the process of commercialization for innovative products in strategic management and entrepreneurship
Bilovodska, Olena
;
Melnyk, Yuliia
;
Alenin, Yury
;
Arkusha, Larysa
2015
Implementation of strategic management accounting for industrial enterprises
Skrypnyck, M. I.
;
Radionova, Nataliia
;
Matiukha, M.
2022
The innovative potential of integrated business structures: theoretical and methodological framework for evaluation and implementation
Olshanska, Oleksandra
;
Puzyrova, Polina
2020
Marketing-oriented approach to evaluating the strategy of distribution management for innovative products in logistics
Gryshchenko, Ivan
;
Chubukova, Olga
;
Bilovodska, Olena
;
Gryshchenko, Olena
;
Melnyk, Yuliia
2024
Methodological approaches to the functioning of the passenger transportation market: Airline, road and railway segments
Pohuda, Nataliia
;
Ivchenko, Luibov
;
Pohuda, Oleksii
сер-2024
Methodological foundations of forming a strategy for the economic development of higher education institutions in the context of globalization
Puzyrova, Polina
;
Tarasenko, O. S.
2015
Organizational aspects of strategic managerial accounting with consideration of international practice
Skrypnyk, M. I.
;
Matyukha, M. M.
2016
Organizational aspects of strategic managerial accounting with consideration of international practice
Skrypnyk, M. I.
;
Matyukha, M. M.
2015
Organizational aspects of strategic managerial accounting with consideration of international practice
Skrypnyk, M. I.
;
Matyukha, M. M.
лип-2024
Specificities of the formation and stages of development of IT-sector innovation clusters in the context of martial law
Sadovskyi, Ievgen
вер-2024
Strategic directions for the development and effective operation of integrated international business structures in the post-war period
Puzyrova, Polina
;
Svyrydov, A.
;
Samoylenko, R. L.
;
Balov, H. Yu.
чер-2023
Strategic priorities for the development of Ukraine's economy in wartime conditions: a response to modern challenges
Chernysh, Olga
;
Kuryliuk, Yurii
;
Kolomiiets, Viktoriia
;
Tomchuk-Ponomarenko, Nataliia
;
Savchuk, Anastasiia