Перегляд зібрання за групою - Теми social networks

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 20 із 24  далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2023Development mechanism of the SMM-strategy for the company's product brandYevseitseva, Olena; Olshanska, Yana
гру-2020Digital marketing tools in the communication policyLaguta, K. O.; Bilovodska, Olena
2022Digital-marketing as a modern tool for promotion of goods and services in social networksYevseitseva, Olena; Liulchak, Z.; Semenda, O.; Järvis, M.; Ponomarenko, Igor
2021Innovative methods of training of students in Ukraine and world in the age of globalization and COVID-19 pandemicBobrenko, Ya.; Hladush, Iryna
2023NFT І перспективи розвитку сучасного цифрового інтер'єруАнтоненко, Ігор Володимирович; Вишневська, О. В.
2017Social media marketing як ефективний спосіб просування Інтернет-магазинуГончаренко, І. М.; Однолеток, М. І.
30-кві-2020Use of information and communication technologies for organizing self-education of personality in the field of clothes designPashkevich, Kalina; Yezhova, Olga; Gerasymenko, Olena
2016Адаптація соціального медіа маркетингу до ринку послуг в УкраїніБихова, О. М.
2024Аспекти розробки атрибутики для персонального бренду художникаДубрівна, А. П.; Сечкар, Жанна
2020Використання маркетингових Інтернет-технологій у підприємницькій діяльностіНоскова, Ю. О.; Ганущак-Єфіменко, Л. М.
2014Дослідження принципів візуалізації іміджу в соціальних мережахКривохижа, Д. В.
2018Ефективне застосування соціального медіа-маркетингу в умовах нової економікиНіфатова, О. М.; Цикал, А. П.
2021Основні тренди розвитку ресторанного бізнесу в умовах пандемії COVID-19Фесак, Є. М.; Борецька, Н. П.
2022Особливості педагогічної моделі в умовах онлайн навчання майбутніх дизайнерівАнтоненко, Ігор Володимирович; Вишневська, О. В.
2017Перспективи розвитку електронної комерції на основі створення мобільних додатків в системі інтернет-маркетингуГордійчук, Ю.
2022Порівняння засобів збільшення власної аудиторії бренду у соціальних мережахКостинець, Ю. В.; Колесник, Б. О.
2024Практика скетчінгу в україні: розвиток та сучасний станБалан, У. Г.; Пашукова, С. Г.
2020Просування бренда преміум-класу засобами медіаМещеряков, К. П.; Ніфатова, О. М.
2020Просування туристичного продукту за допомогою соціальних мережЯсан, В. К.; Ніфатова, О. М.
2018Розвиток конкурентних переваг організації парфюмерно-косметичного ринку з використанням інтернет-технологійОднолеток, М. І.; Щербак, В. Г.