Перегляд зібрання за групою - Теми merchandising

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 6 із 6
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017Main Tools and Tasks of Merchandising as Part of the Marketing Activities of Commercial Companies and their Impact on BuyersRenska, I.; Sinilkina, A.
2013Вивчення та використання прийомів фотомерчендайзінга у виставковій діяльностіКолосніченко, М. В.; Овчарек, В. Є.; Сичова, М. В.
2020Розвиток маркетингових комунікацій шляхом стимулювання продажу дитячих товарівЄвсейцева, О. С.; Гейко, М. Є.
2013Роль і місце міжнародного технічного регулювання у вітчизняному товарознавстві. Повідомлення 1. Роль міжнародного технічного регулювання у вітчизняному товарознавствіПопович, Н. І.; Беднарчук, М. С.; Доманцевич, Н. І.
2013Роль і місце міжнародного технічного регулювання у вітчизняному товарознавстві. Повідомлення 2. Місце міжнародного технічного регулювання у товарознавстві взуттяБеднарчук, М. С.; Попович, Н. І.
2024Трейд маркетинг в каналах розподілуСтадніченко, В. В.