Перегляд зібрання за групою - Теми franchising

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 18 із 18
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019World experience of franchising relationsKulak, N.
2019Бізнес за франшизою в Україні: переваги та недолікиГончаренко, І. М.; Литовка, Ю. С.
2019Виявлення параметрів франшизи для мережевої компанії громадського харчуванняЩербак, В. Г.; Алєксєєва, А. О.
чер-2023Вплив зовнішнього середовища на управління організацієюВартанова, О. В.; Стець, Роксолана Степанівна
2019Міжнародний франчайзинг як інструмент розвитку діяльності підприємстваДудко, П. М.; Конопатська, І. В.
2019Особливості вибору способу входження в світ бізнесуВареник, Д. С.; Шкода, М. С.
жов-2020Особливості інтеграційних процесів на вітчизняних підприємствахШацька, Зорина Ярославівна; Когут, А. Л.
2017Ринок франчайзингу в Україні та світіЛукашевич, Т. С.; Щербак, В. Г.
2015Статистичний аналіз франчайзингу сфери громадського харчування та торгівлі в УкраїніЛісун, Я. В.
2018Франчайзинг в УкраїніКотіна, Т. С.
2021Франчайзинг у сфері туристичного та готельного бізнесуЧкана, В. О.; Костинець, В. В.
2019Франчайзинг як ефективна форма розвитку малих підприємств в сфері послугНіфатова, О. М.; Литовка, Ю. С.
2020Франчайзинг як засіб адаптації до нового освітнього середовищаНіфатова, О. М.; Литовка, Ю. С.
2021Франчайзинг як метод корпоративного зростання в сфері сервісуОстапенко, В.; Щербак, В. Г.
2018Франчайзинг як інструмент розвитку сфери послуг телекомунікації в умовах реформування галузіЛавреха, І. В.; Шкода, М. С.
2018Франчайзингова форма використання бренда з позицій маркетингу інноваційНіфатова, О. М.; Степаненко, М. В.
2018Франчайзингова форма використання бренда туристичних підприємствНіфатова, О. М.; Литовка, Ю. С.
2019Франшиза як ефективний інструмент ведення готельно-ресторанного бізнесуКулак, Н. В.; Мурована, Л. В.