Перегляд зібрання за групою - Теми educational services

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 20 із 22  далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2018Analysis of innovative development of higher educationBezus, P.; Kugai, Kseniia
2017Analysis of innovative development of higher education in UkraineBezus, P.; Kugai, Kseniia
кві-2018Marketing Internet communication peculiarities in educational services promotionPodolna, Valentina; Ievseitseva, Olena
2014Organizational and economic structure of the domestic market of educational servicesGrashchenko, I. S.; Krasniuk, Svitlana
бер-2017Public relation як система формування іміджу вузуЄвсейцева, О. С.; Лучанська, І. В.
2020The marketing communications mix: features of development marketing strategy for higher education institutionsYevseytseva, Olena; Sapian, A. S.
2015Аналіз категоріальних поняття системи управління якістю ВНЗХімічева, Г. І.; Антоненко, О. А.
2014Аналіз ринку освітніх послуг в УкраїніГращенко, І. С.; Сидоренко, Т. А.
2014Використання сумісного аналізу для дослідженя поведінки споживачів освітніх послугЖарська, І. О.; Неткова, В. М.
2016Конкурентна політика вищого навчального закладуДенисенко, М. П.; Бобровник, А.
2014Концептуальні засади поведінки споживачів на ринку освітніх послуг УкраїниПодольна, В. В.
2014Корпоративна культура вищого навчального закладу: контент-аналіз категоріїЛабурцева, О. І.; Майдебура, О. В.
15-лис-2024Міжнародне рейтингування університетів: принципи та вплив на національне освітнє середовищеЛебедєв, М. К.
2023Обґрунтування принципів концептуальних засад соціальної відповідальності вищих навчальних закладів на ринку освітніх послугЯценко, В. В.
2014Освітня послуга як продукт економічної діяльності вищих навчальних закладівКрахмальова, Н. А.; Кірієнко, Д. О.
2015Особливості маркетингового ціноутворення на ринку освітніх послугХоменко, О.
2019Особливості регулювання освітньої сфери в системі національного господарстваМайборода, Т. М.
бер-2017Особливості розробки маркетингової стратегії вищого навчального закладуЄвсейцева, О. С.; Новіков, Д. В.
2018Стан та перспективи вищої освіти в УкраїніМельник, А. О.; Кук, Томаш; Сапян, А. С.
2014Ціноутворення в системі інструментів забезпечення адаптації вищих навчальних закладів України до ринкових умов господарюванняОстровецький, В. І.