Перегляд зібрання за групою - Теми e-commerce

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 20 із 23  далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
січ-2023Design styles of desktop versions page of websites of marketplaces of different countries of the worldVasyliev, O. S.
лип-2022E-business and e-commerce technologies as an important factor for economic efficiency and stability in the modern conditions of the digital economy (on the example of oil and gas companyKrasnyuk, Maxim; Kulynych, Yurii; Tuhaienko, Viktoria; Krasniuk, Svitlana
2019E-commerce as a factor of innovative development of enterprisesDudko, P.
5-лип-2024E-commerce in Ukraine in conditions of military conflictBilotserkivskyi, Hlib; Gudkova, N.
31-тра-2021Marketing tools for the development and enhance the efficiency of e-commerce in the context of digitalizationDykha, Mariia; Ustik, Tetiana; Krasovska, Olena; Pilevych, Dmytro; Shatska, Zorina; Iankovets, T.
сер-2019Organizational maintenance of internal control of electronic money at the enterpriseTkacheko, Serhii; Shatskaya, Zorina; Dashchenko, Natalia; Mu, Jianming; Malakhovsky, Yurii
2014Аналіз асортиментної політики дошки оголошень в електронній комерціїОвчарек, В. Є.; Шлегель, О. О.
2016Аналіз методів просування споживчих товарів в мережі Інтернет на ринку УкраїниДемиденко, Д. Ю.; Хоменко, О. І.; Писанець, К. К.
2019Аналітичне дослідження проблеми повернення взуття в системі e-commerceІвасенко, М. В.; Ніколайчук, І. М.
2019Використання Інтернет-маркетингу для налагодження комунікацій з цільовою аудиторієюПономаренко, Ігор Віталійович; Віннікова, Інна Ігорівна
2016Головні аспекти впливу інформаційних технологій на сфери обміну та споживанняІванченко, Н. О.; Бусяк, М. О.
2020Дизайн інтернет-магазину вагома складова його успішностіВасильєв, О. С.; Васильєва, І. В.
2020Методичні аспекти використання мобільного додатка в системі електронної комерції підприємствВолошко, К. А.; Ганущак-Єфіменко, Л. М.
2017Особливості створення та використання мобільних додатків в електронній комерціїКрахмальова, Н. А.
2014Особливості сучасного стану ринку електронної комерції в УкраїніКудирко, Н. В.; Федоряк, Р. М.
2017Перспективи розвитку електронної комерції на основі створення мобільних додатків в системі інтернет-маркетингуГордійчук, Ю.
2020Становлення та особливості розвитку українського продуктового рітейлуКозлов, А. А.; Щербак, В. Г.
2017Сучасні тенденції розвитку бізнес-технологій у підприємництвіДудко, П. М.
бер-2019Таргетинг – цілеспрямований вплив на споживачаЄвсейцева, О. С.; Меркулова, Д. Д.
2020Тенденції розвитку електронного бізнесу на світовому ринкуОтенко, І. П.; Птащенко, О. В.; Кущ, Я. М.