Перегляд зібрання за групою - Теми consumers

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 12 із 12
Дата випускуНазваАвтор(и)
2023Implementation of the protection's mechanism of the consumer's rights of financial services in the integration of Ukraine into the European UnionKovalenko, Dmytro; Obertynskyi, L. V.
2023The importance of marketing innovations as the basis of management of the enterprise's competitivenessIevseitseva, Olena; Mihalatii, O.
2021Peculiarities of consumer perception of Ukrainian and foreign brandsVartanova, Olena; Korol, Inna
жов-2024Strategic approaches to the formation and development of the enterprise’s commodity policy in the conditions of post–war recoveryBebko, S. V.; Verbovetskyi, M. I.
лис-2018Аналіз ринку мінеральних вод в УкраїніПономаренко, Ігор Віталійович
2019Аналіз ринку продуктового ритейлу в УкраїніПономаренко, Ігор Віталійович; Віннікова, Інна Ігорівна
2024Дослідження впливу міжнародних рітейлерів на роздрібні мережі та змін споживчих вподобаньОрел, Анна Миколаївна; Шавирін, Валерій Васильович; Шулик, Павло Олександрович
2018Латеральний маркетинг в підприємницькій діяльностіМосійчук, Ю. П.; Щербак, В. Г.
2017Маркетингові технології в управлінні підприємствомГутак, Р. А.; Кулак, Н. В.
тра-2015Нейроменеджмент організацій як інструмент підвищення якості життя людей у сучасному суспільствіБондаренко, Світлана Михайлівна
2017Планування рекламної кампанії підприємстваГавриленко, Н. Г.; Шкода, М. С.
2015Специфіка розвитку бренду в УкраїніЯренко, А. В.; Писанець, К. К.; Оркуша, Ю. В.