Дата випуску | Назва | Автор(и) |
вер-2021 | A method for calculating trajectories independent of the explicit determination of an object's equation of motion | Vyatkin, Sergey; Korobeinikova, Tetiana; Mykhaylov, Pavlo; Chekhmestruk, Roman; Vodzinska, Oksana; Ovcharuk, Vasyl; Kotyra, Andrzej; Kashaganova, Gulzhan; Julayeva, Zhazira |
2023 | Emotional design of Chinese animation image based on audience's psychological level | Chen, L.; Khynevych, Ruslana |
лис-2019 | Game developer profession | Kugai, Kseniia; Hlembotckiy, V. |
2018 | Motion design as a modern tool of spreading information | Pysarenko, N. M.; Bursak, K. V. |
2022 | Motion-дизайн в Інтернет-рекламі | Хиневич, Р. В.; Вороницька, Галина Василівна |
лис-2019 | The importance of 3D modelling | Kugai, Kseniia; Krasnovyd, Vanessa |
2022 | Авторський задум і його втілення засобами motion-дизайну | Довженко, Ірина; Ковальчук, Майя; Яворський, Олександр; Гінайло, Софія |
2024 | Аналіз впливу мультиплікаційного мистецтва на освіту | Гула, Є. П.; Сорока, Вероніка |
2011 | Аналіз і синтез типового 4-ланкового механізму машин легкої промисловості | Грищенко, С. О.; Орловський, Б. В. |
2023 | Анімація тексту у відеокліпах як інструмент впливу на глядача | Козак, А. Ю.; Слітюк, О. О. |
2024 | Дизайн вебсайтів електронної комерції: еволюція, естетичні аспекти | Колосніченко, О. В.; Васильєв, О. С. |
2016 | Дослідження особливостей створення кінетичної типографіки | Здольник, І. Г.; Довженко, І. Б.; Потанін, С. Є. |
2022 | Композиція кадру в анімаційній та motion-продукції дизайн-проекту "Інтерактивна мапа "Мандрівний філософ". До 300-річчя від дня народження Г. С. Сковороди". Принципи та приклади | Довженко, Ірина; Потанін, Станіслав; Шинкарьов, Вадим; Пайхель, Марія |
2023 | Мобільний додаток з використанням UI/UX дизайну засобами мультимедійного дизайну у програмі Figma | Король, Анатолій; Ходзінська, Яна |
2022 | Музична візуалізація та анімація як засіб втілення режисерського задуму | Довженко, Ірина; Слітюк, О. О.; Хиневич, Р. В.; Нікуліна, Анна |
2024 | Особливості анімаційної графіки в комп'ютерних іграх Blizzard | Васильєва, О. С.; Кручок, Єлизавета |
2021 | Особливості використання анімаційних програм у молодіжному туризмі | Заріцька, Н. М.; Мамедлі, Фахрі |
2023 | Особливості використання засобів анімації у сфері культурної спадщини художніх музеїв України | Король, Анатолій; Вошкулат, Станіслав |
2021 | Особливості розробки сучасних анімаційних персонажів | Васильєва, О. С.; Завгородня, Яна; Васильєв, О. С.; Васильєва, І. В. |
2017 | Паралакс і множинність смислів: до проблеми адаптації інноваційних технологій у сфері фотовідеодизайну | Гончарук, О. О.; Довженко, І. Б.; Овчарек, В. Є. |