Перегляд зібрання за групою - Теми інструменти

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 13 із 13
Дата випускуНазваАвтор(и)
2024Risk management in investment activities: strategies to ensure stable operations under martial lawRusina, Yuliia
2018Аналіз методів ручної обробки і декоративного оформлення виробів зі шкіриАртеменко, Т. П.; Мілевська, М. О.
2016Вибір та обґрунтування механізмів та інструментів прийняття рішень в умовах функціонування системи управління якістюХімічева, Г. І.; Роговенко, В. М.
чер-2023Ефективність менеджменту в туризміБондаренко, Світлана Михайлівна; Шиманський, Богдан Олександрович
2024Маркетинговий інструментарій дослідження туристичного ринку УкраїниБебко, С. В.; Овсієнко, А. С.
лип-2023Маркетингові стратегії у діяльності туристичного підприємстваВартанова, О. В.; Кирильчук, Анастасія Сергіївна
2020Напрями та заходи з удосконалення системи управління персоналомХаустова, Є. Б.; Яценко-Андріїшина, І. О.
2019Особливості використання основних інструментів цифрового маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович; Ковальов, Д. А.
сер-2023Сутність та значення макропруденційної політики у фокусі фінансової стабільності УкраїниПузирьова, П. В.; Марциновський, В. В.; Свиридов, А. О.
1-чер-2023Управління процесами цифровізації бізнес-процесів підприємстваБугас, Н. В.; Балас, Ю. Е.
гру-2021Формування маркетингової стратегії підприємства у цифровому середовищіПономаренко, Ігор Віталійович; Битик, Олександр Борисович
2020Інституціональне забезпечення державної політики управління міграційними процесами в УкраїніМульска, О. П.
2020Інтернет-маркетинг як ефективний інструмент налагодження комунікацій з цільовою аудиторієюВіннікова, Інна Ігорівна; Пономаренко, Ігор Віталійович