Перегляд зібрання за групою - Теми імідж підприємства

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 8 із 8
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Корпоративна соціальна відповідальність як стратегічний показник лояльності споживачів у національній економіціІванова, З. О.
2017Модель управління асортиментною політикою підприємстваДіденко, Є. О.; Ковалишина, К. С.
кві-2024Роль PR-технологій в залученні та утриманні клієнтів у готельно-ресторанному бізнесіМоргулець, О. Б.; Парафієнко, А. С.
2018Формування позитивних чинників іміджу підприємстваКасич, Алла Олександрівна; Кацан, А. Г.
2014Формування позитивного іміджу підприємстваКостюк, Г. В.; Сторожук, В. В.
2018Формування іміджу підприємства як чинника підвищення рівня його конкурентоспроможностіБондаренко, Світлана Михайлівна; Голембівська, В. В.
гру-2016Імідж підприємства як один з факторів його конкурентоспроможностіДіденко, Є. О.; Лавринець, М. С.
2023Інноваційні підходи у формуванні рекламної стратегії підприємстваВовк, Ю. В.; Квіта, Г. М.