Перегляд зібрання за групою - Теми фирменный стиль

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 19 із 19
Дата випускуНазваАвтор(и)
2015Вибір та використання кольору в фірмовому стиліГрачов, П. О.
2015Дизайн логотипу як основи фірмового стилюГніденко, М. С.; Колесніков, В. В.
2019Дизайн шкільного форменого одягу: функціональний та естетичний аспектиВасильєва, О. С.
2021Концепция сувенирной рекламной продукции для Национального Академического драматического театра им. Якуба КоласаПопова, Александра; Хоняк, Юлия
2018Корпоративна культура організації у системі загального управління якістю TQMБондаренко, Світлана Михайлівна; Бондаренко, Б. С.; Соколовська, К. В.
2020Логотип та емблема як складові фірмового стилю закладів освіти УкраїниВасильєва, О. С.; Пашкевич, К. Л.; Васильєва, І. В.; Гричанюк, О. В.; Калун, О. Ю.
2019Особливості проектування фірмового стилю сучасних культурно-масових заходів (на прикладі дитячих фестивалів)Тюх, А. І.; Дубрівна, А. П.
2016Проморолик як візуалізація концепції дизайн-проекту. Етапи створенняСемченкова, О. Р.; Довженко, І. Б.
чер-2021Розробка корпоративного стилю та пакувальної продукції для дизайнерської студії одягуОмельченко, Г. В.; Русінова, В. В.
чер-2022Розробка фірмового стилю для бренда натуральної косметикиЄжова, О. В.; Ліщинська, Марія Вікторівна
2021Розробка фірмового стилю закладу швидкого харчуванняКолосніченко, М. В.; Береговий, О. С.
чер-2021Розробка фірмового стилю кав’ярні та кавової продукціїОмельченко, Г. В.; Савченко, Юлія Олексіівна
2021Розробка фірмового стилю навчального закладуПашкевич, К. Л.; Коломієць, М. М.
чер-2021Розробка фірмового стилю продукції бджільництва в косметології та засобах гігієниОмельченко, Г. В.; Хавік, Поліна
чер-2022Розробка фірмового стилю танцювальної студіїЄжова, О. В.; Ількевич, Анастасія Ігорівна
2014Роль методів передпроектної діяльності у рішенні дизайнерської пропозиції з комплексної розробки фірмового стилюБойко, О. В.
2014Сучасні тенденції в розробці фірмового стилю та рекламних повідомлень із використанням етнічних формСолдатенко, Д. А.
2016Фірмовий одяг як ефективний засіб просування на ринок закладів освітиОвчарек, В. Є.; Слітюк, О. О.
2014Імідж організації: сутність, зміст та основні етапи формуванняБондаренко, Світлана Михайлівна; Ліфар, К. В.