Перегляд зібрання за групою - Теми туристична індустрія

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 16 із 16
Дата випускуНазваАвтор(и)
2023The tourist industry of Ukraine in the post-war period: key directions of recovery and factors of influence in the European vector of developmentOlshanska, Oleksandra; Puzyrova, Polina; Shevchenko, O.
2017Активізація інноваційної діяльності підприємств в туристичній сферіПтащенко, О. В.; Ващенко, А.
2020Вплив COVID-19 та карантинних обмежень на заклади гостинної індустрії УкраїниАбрамова, А. Г.; Пушка, О. С.; Мирошник, Ю. А.
2019Маркетинг у розвитку ринку внутрішнього туризмуНіфатова, О. М.; Асауленко, І. Ф.
жов-2020Організація роботи підприємств готельної сфери в умовах пандемії COVID-19Шацька, Зорина Ярославівна; Шевель, А. А.
вер-2020Особливості організації роботи керівника групи в автобусних турах в умовах пандемії COVID-19Шацька, Зорина Ярославівна; Ісаченко, Ю. А.
2020Проблеми та перспективи розвитку туризму в контексті переходу до інноваційних технологійШацька, Зорина Ярославівна; Пушкар, Катерина Сергіївна
2015Професійний розвиток фахівців сфери туризму в США та КанадіБабушко, С. Р.
2019Розвиток та розширення внутрішнього туризму на території УкраїниКостинець, В. В.; Шевель, А. А.; Васильковська, К. О.
2022Розвиток індустрії гостинності в УкраїніЧерниш, Ольга Василівна; Вергун, А. М.
вер-2021Сучасні технології в туристичній індустріїКучер, Д. О.; Бабенко, О. В.
2022Туристичний бізнес: сучасні тренди та стратегії розвиткуКолісниченко, Т. О.; Клименко, А. М.
2023Управління розвитком туристичної індустрії України в умовах євроінтеграціїОльшанська, О. В.; Григорчук, Дарина Вікторівна
2023Чинники розвитку туристичної сфери України в умовах війни та в повоєнному періодіТарасенко, І. О.; Грищенко, С. І.
жов-2023Шляхи оновлення туристичного продукту суб’єктів господарювання України в сучасних умовахГородянська, Лариса Володимирівна
2021Інтернет-маркетинг як компонента туристичного бізнесу в розумній економіціМних, О. Б.; Брицький, Р. Р.