Перегляд зібрання за групою - Теми маркетинговые коммуникации

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 9 із 9
Дата випускуНазваАвтор(и)
гру-2019Personal branding as a key to the development of marketing communications and information culture of the companyChubukova, Olga; Bilovodska, Olena; Synenko, Olexandr
2018Використання медіа-інструментарію для просування освітньої послугиПтащенко, О. В.; Амєров, Д. О.; Пащенко, Т. І.
2017Використання інтернет-маркетингу для підвищення ділової активності підприємстваАмєров, Д. О.; Птащенко, О. В.
2020Виставково-ярмаркова діяльність як ефективна організаційна форма просування брендуМунтян, І. В.; Соколюк, К. Ю.; Значек, Р. Р.
2018Медіа-планування та його роль в рекламній кампанії підприємстваГавриленко, Н. Г.; Шкода, М. С.
2014Методика розробки програми маркетингових комунікацій підприємстваКудлай, В. С.
2019Особливості маркетингової комунікаційної діяльності підприємства з використанням цифрових інструментів та технологійІванова, З. О.; Іванов, В. О.
2019Стратегічний інструментарій міжнародного маркетингуАфанасьєва, О. М.; Птащенко, О. В.
2019Теоретичні аспекти маркетингових комунікацій на підприємствіГончаренко, І. М.; Микитчук, Р. В.