Перегляд зібрання за групою - Теми маркетинговые исследования

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 16 із 16
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020Використання різних видів технологій у міжнародному бізнесіОтенко, І. П.; Птащенко, О. В.; Самок, О.
2016Вплив факторів споживчого вибору на формування асортименту жіночого взуттяБабич, А. І.; Майорова, З. С.
2018Вплив факторів споживчого вибору на формування спектру послуг з ремонту взуттяБабич, А. І.; Мирошниченко, І. М.
2017Експертиза якості жіночого взуття вітчизняного виробництваБабич, А. І.; Корзун, О. С.
2014Маркетингове дослідження збутової діяльності підприємства на ринку ювелірних виробів УкраїниВолодько, І. Ю.
бер-2020Маркетингові дослідження асортименту контрастних лікарських засобів, репрезентованих на фармацевтичному ринку УкраїниПальчевська, Т. А.; Баула, О. П.; Салій, О. О.; Бессарабов, В. І.; Тарасенко, Г. В.; Куришко, Г. Г.
кві-2017Маркетингові дослідження у процесі удосконалення комплексу маркетингу підприємстваЄвсейцева, О. С.; Зінорук, Л. В.
2019Методологічні основи дослідження міжнародного маркетингу високих технологійОтенко, І. П.; Птащенко, О. В.
кві-2017Організація маркетингових досліджень в банках УкраїниЄвсейцева, О. С.; Мороз, І. О.
2016Особливості дореалізаційної оцінки якості шкіряного взуттяБабич, А. І.
2019Особливості маркетингових досліджень інтегрованих структурГуліна, О. Д.; Ніфатова, О. М.
2018Особливості роздрібної торгівлі фешн-виробамиБондаренко, Світлана Михайлівна
2017Розробка адаптивної стратегії маркетингуГотра, В. В.; Філін, Ю. І.
2018Система маркетингових досліджень на підприємствіВасиленко, М. В.; Гончаренко, І. М.
2020Торговельне співробітництво України у сфері високих технологій: маркетинговий аспектПтащенко, О. В.; Ватолінська, К. В.; Бєкетов, О. В.
2017Формування комплексу стратегій маркетингу для групи підприємств кластеру легкої промисловостіГотра, В. В.; Споришко, О.