Перегляд зібрання за групою - Теми маркетинговые инструменты

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 7 із 7
Дата випускуНазваАвтор(и)
2018Використання маркетингових інструментів для забезпечення позиціонування високотехнологічної продукції на міжнародному ринкуПтащенко, О. В.; Кошарна, В. В.; Станкова, А. О.
2017Використання інтернет-технологій для створення рекламної концепції ВНЗВолкова, В. В.; Птащенко, О. В.; Цинцкіладзе, А. Р.
2020Здійснення міжнародної маркетингової діяльності в сучасних умовах глобалізаціїПтащенко, О. В.; Литовченко, І. В.; Григорова, Ю. В.
2020Маркетингові підходи до інноваційного розвитку підприємства на базі ТОВ "АВТОСАМІТ ЛТД"Ілляш, Є. О.; Крахмальова, Н. А.
2017Теоретичні аспекти використання бенчмаркінгу для просування високотехнологічної продукції на міжнародних ринкахПтащенко, О. В.
2019Інструменти міжнародного маркетингу для просування високотехнологічної продукціїХаджинов, І. В.
2018Інформаційна складова як інструмент удосконалення процесу створення бренду підприємстваСалюк, А. П.; Холодна, К. Г.; Чепела, В. В.