Перегляд зібрання за групою - Теми контент

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 20 із 21  далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
бер-2020Features of YouTube marketing in modern conditionsChubukova, Olga; Ponomarenko, Igor
2023SEO-оптимізація в системі моніторингу WEB-ресурсівАстістова, Т. І.
сер-2018Веб-аналітика як важливий інструмент цифрового маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович
2019Використання Інтернет-маркетингу для налагодження комунікацій з цільовою аудиторієюПономаренко, Ігор Віталійович; Віннікова, Інна Ігорівна
2015Використання інтернет-середовища для просування освітніх послуг вищих навчальних закладівЖарська, І. О.; Зіньковська, Д. В.
2023Друкована та електронна книги: відмінності дизайн-форматуОлійник, Вікторія
кві-2024Застосування сучасних медіа засобів для створення та розповсюдження продукту креативних індустрійМножинська, Р. В.; Гарасименко, О. С.
2021Маркетинг соціальних мереж як інструмент просування брендівПономаренко, Ігор Віталійович; Мельник, М. О.
2019Методи та засоби наповнення сайту креативним контентомЯворський, О. Л.; Рикалова, А. К.
2020Особливості використання машинного навчання у веб-аналітиціФедорченко, А. В.; Пономаренко, Ігор Віталійович
чер-2018Особливості побудови семантичного ядра сайту компаніїПономаренко, Ігор Віталійович
2023Перспективи розвитку motion-дизайну у сучасній креативній індустріїХиневич, Р. В.; Шепель, Денис
2018Практичні аспекти застосування інноваційних цифрових технологій в маркетинговій діяльностіПономаренко, Ігор Віталійович; Віннікова, Інна Ігорівна; Гребньов, Георгій Миколайович
2021Реалізація інноваційних підходів у цифровому маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович
бер-2018Теоретико-методологічні основи дослідження цифрового маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович; Віннікова, Інна Ігорівна
гру-2024Управління маркетинговою комунікаційною політикою підприємства в мережі ІнтернетОрел, Анна Миколаївна; Мельник, Марина Олександрівна
кві-2021Фото- та відеодизайн як основний спосіб розвитку бренду в соціальних мережахЯворський, О. Л.; Різниченко, В. О.
2018Цифровий маркетинг як ефективний інструмент підвищення рівня конкурентоспроможності компаніїПономаренко, Ігор Віталійович
сер-2018Інноваційні технології доповненої реальності для викладання дисциплін у вищих навчальних закладах УкраїниЧубукова, О. Ю.; Пономаренко, Ігор Віталійович
2020Інтернет-маркетинг як ефективний інструмент налагодження комунікацій з цільовою аудиторієюВіннікова, Інна Ігорівна; Пономаренко, Ігор Віталійович