Перегляд зібрання за групою - Теми комунікації

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 20 із 41  далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2014CRM-технології як інструмент управління ВНЗПапенко, Л. М.; Нишенко, О. В.
бер-2020Features of YouTube marketing in modern conditionsChubukova, Olga; Ponomarenko, Igor
2023Management of the innovative provisioning process quality of tourist and hotel-restaurant business servicesStepanova, O.; Tonkykh, O.
лис-2018Аналіз ринку мінеральних вод в УкраїніПономаренко, Ігор Віталійович
2019Аналіз ринку продуктового ритейлу в УкраїніПономаренко, Ігор Віталійович; Віннікова, Інна Ігорівна
гру-2021Вдосконалення маркетингової стратегії функціонування підприємстваПономаренко, Ігор Віталійович; Сябро, Сергій Миколайович
2018Відеодизайн: тенденції, пошуки, перспективиДовженко, І. Б.
2020Діджиталізація фінансового секторуПономаренко, Ігор Віталійович; Рудюк, Л. В.
2019Екосистема інтернет-маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович; Марчук, Валентин Владиславович
2013Ефективність комунікаційної діяльності вищих навчальних закладівГрищенко, І. М.; Крахмальова, Н. А.
2024Застосування PR-технологій в управлінні сучасною компанієюБугас, Наталія Валеріївна; Горошко, Ілля Вікторович
2018Комунікаційний аспект в прямих продажахМурована, Л. В.; Барвінченко, К. В.
28-лис-2023Крос-культурні комунікації в туристичній діяльності: проблеми та шляхи вирішенняМоргулець, О. Б.; Нишенко, О. В.; Шевченко, О. О.
2023Крос-культурні особливості реалізації проєктів на підприємствах готельно-ресторанного бізнесуНишенко, О. В.
2024Лідерство та комунікації в управлінні організацієюБугас, Наталія Валеріївна; Баннікова, Дарина Сергіївна
2021Маркетинг соціальних мереж як інструмент просування брендівПономаренко, Ігор Віталійович; Мельник, М. О.
кві-2018Маркетинг у соціальних мережах як один з ключових інструментів цифрового маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович
2014Методика розробки програми маркетингових комунікацій підприємстваКудлай, В. С.
2019Основні способи збору електронних адрес клієнтів у рамках реалізації email-маркетингуФедорченко, Андрій Васильович; Пономаренко, Ігор Віталійович
2020Особливості використання Data Science в інтернет-маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович; Віннікова, Інна Ігорівна