Перегляд зібрання за групою - Теми брендинг

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 20 із 59  далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
201810 найдорожчих брендів за версією журналу ForbesЗимбалевська, Ю. В.; Волковинська, П. С.
2022Branding of transport with national symbolAntoniuk, L.; Barvnichenko, K.; Antonov, O.; Ievseitseva, Olena
2019Cluster fundamentals for the development of integrated business structuresDudko, P.
2024DIgital art of rural China cultural heritage in agricultural product packaging designMeng, Kun; Yezhova, Olga; He, Xuemei
2020Evaluating the brands of hospitality industry in the conditions of economy and image development in Ukraine as tourist countryBilovodska, Olena; Kravchuk, Mark
2024Features of developing corporate style and brand integration for a clothing website based on the example of the sportswear brand "Focus"Vasylieva, Olena; Pilyavets, Angelina
2023Innovative prerequisites for the formation of the company's brand development strategyTytykalo, V. S.
2023Visual and graphic tools for effective communication in the context of the values of China's Belt and Road International InitiativeYuan, P.; Krotova, T. F.
2017Аналіз теоретичних моделей брендингу інтегрованих структур бізнесуНіфатова, О. М.; Степаненко, М. В.
2017Бренд, людські емоції та способи впливу на нихБугас, Валерій Васильович; Сапян, А. С.
2018Брендинг сучасного дизайнерського одягуОльшанська, О. В.; Зимбалевська, Ю. В.
2017Брендинг у системі маркетингу підприємств на ринку комерційної нерухомостіВергун, А. М.; Козінець, А. І.
2020Брендинг як інструмент комерціалізації на ринку готельних послугБіловодська, О. А.; Кравчук, М. О.
2016Брендинг і бренд-білдінг як найважливіші інструменти в конкуренції на ринку освітніх послугПлисенко, Г. П.
2017Брендинг інтегрованих стуктур бізнесуНіфатова, О. М.; Степаненко, М. В.
2019Брендинг, як напрям інноваційного розвитку підприємстваДудко, П. М.; Григорець, Л.
2019Використання понять "образу" та "іміджу" в брендингуЗимбалевська, Ю. В.; Рубінська, О. В.
2018Внедрение бренд-менеджмента в управлении деятельности предприятияЛинь, Шань; Мягких, И. Н.
2020Відеопродукт як засіб комунікації у сучасній рекламіХиневич, Р. В.; Єрмоленко, Дмитро; Омельченко, Г. В.
2022Дизайн-проєктування основних компонентів айдентики брендуГальчинська, О. С.