Перегляд зібрання за групою - Теми Інтернет

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 20 із 21  далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019A/B-тестування як ефективний інструмент цифрового маркетингуФедорченко, Андрій Васильович; Пономаренко, Ігор Віталійович
2017Email-маркетинг. Якісний зворотній зв'язок від plain-text листаЄвсейцева, О. С.; Сидоренко, М. А.
2023SEO-оптимізація в системі моніторингу WEB-ресурсівАстістова, Т. І.
2016Адаптація соціального медіа маркетингу до ринку послуг в УкраїніБихова, О. М.
2020Алгоритм впровадження систем аналітики та Інтернет-маркетингу для підприємстваНаумік-Гладка, К. Г.; Салюк, А. П.
2022Аналіз особливостей дизайну реклами комп’ютерних ігор для Інтернет-просторуКолісник, О. В.; Гула, Є. П.; Болдирева, Ольга
2020Аналіз програмних засобів поширення сайтів в інтернет-просторіАстістова, Т. І.
гру-2021Вдосконалення маркетингової стратегії функціонування підприємстваПономаренко, Ігор Віталійович; Сябро, Сергій Миколайович
2014Застосування інтернет-технологій у діяльності підприємств сфери послугПаливода, О. М.; Зобенько, Ю. В.
2014Концептуальне дослідження парадигм каналів розподілу глобального маркетингуЯренко, А. В.
2019Основні способи збору електронних адрес клієнтів у рамках реалізації email-маркетингуФедорченко, Андрій Васильович; Пономаренко, Ігор Віталійович
2019Особливості використання основних інструментів цифрового маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович; Ковальов, Д. А.
2019Особливості просування компанії в ІнтернетіПономаренко, Ігор Віталійович; Добровська, Вікторія Вадимівна
2021Реалізація інноваційних підходів у цифровому маркетингуПономаренко, Ігор Віталійович
16-чер-2023Розробка дизайну сайту Інтернет-магазину парфумерії "Smell like star" за допомогою UI/UX дизайнуБатрак, В. С.; Ягольник, Олександра Олександрівна
28-гру-2022Розробка системи відеонаглядуЗлотенко, Б. М.; Романчук, Сергій Юрійович
2022Роль віртуального простору у дизайні візуальної комунікаціїВиноградова, Марія
2022Тенденції розвитку цифрового маркетингуСолнцев, С. О.; Жигалкевич, Ж. М.; Залуцький, Р. О.
2022Туризм та технології – виклики та можливостіВергун, А. М.; Вяткін, О. В.
2022Формування маркетингової стратегії підприємства в цифровому середовищіПономаренко, Ігор Віталійович; Литовченко, Анна Геннадіївна