Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ) : [1339] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Logo
Кафедра підпорядкована ФЕБ (наказ № 168 від 23 вересня 2020 року)

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1021 до 1040 з 1339
Дата випускуНазваАвтор(и)
лют-2016Управління вищим навчальним закладом як суб'єктом ринкуМоргулець, О. Б.
бер-2016Концептуальні засади управління ВНЗ як суб'єктом ринку освітніх послугМоргулець, О. Б.
2016Оцінка результативності роботи консалтингових організаційГерасимчук, Н. А.
2013Управління стратегією розвитку підприємстваКирилович, Ю. Ю.; Крахмальова, Н. А.
2009Інноваційні аспекти управління трудового потенціалуЩербак, В. Г.
2010Маркетингова політика розподіленняЩербак, В. Г.
2016Методичні підходи до аналізу ефективності управління ВНЗМоргулець, О. Б.; Григоревська, Олена Олександрівна
2006Створення та використання конкурентних переваг персоналу в сучасних технологіях управління підприємствомЩербак, В. Г.
2011Еволюція методів і прийомів капіталізації трудового потенціалу від класичних парадигм до сучасного осмисленняЩербак, В. Г.
2013Управління торговою маркою в механізмі товарної інноваційної політики підприємстваЩербак, В. Г.; Холодний, Г. О.; Птащенко, О. В.; Бихова, О. М.
2005Управління персоналом підприємстваЩербак, В. Г.
2015Динаміка розвитку сфери послуг УкраїниМоргулець, О. Б.
2008Теоретичні основи формування збутової політики підприємствЩербак, В. Г.
2008Концептуальні підходи до формування ефективної збутової політики підприємствЩербак, В. Г.
2015Маркетинг у банківській сферіБихова, О. М.
2016The importance of creating a business strategy In the small and medium enterprisesGoncharenko, I. N.
2016Предпринимательская сеть как эффективный метод повышения конкурентоспособности бизнесаГончаренко, И. Н.
2014Класифікація видів бенчмаркінгу в системі управління банкамиБихова, О. М.
2013Синтезований підхід до управління торговими марками підприємств з урахуванням етапу життєвого циклуБихова, О. М.
2013Аналіз факторів, які впливають на процес управління торговими марками підприємствБихова, О. М.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1021 до 1040 з 1339